МЭТЫ І ЗАДАЧЫ ДЗЕЙНАСЦІ ДЗЯРЖАЎНАЙ УСТАНОВЫ АДУКАЦЫІ “БАРУНСКАЯ СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА” НА 2024/2025 НАВУЧАЛЬНЫ ГОД
Мэта: забеспячэнне якасці адукацыі і стабільных вынікаў вучэбнай дзейнасці праз удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў па развіцці функцыянальнай граматнасці і фарміраванні нацыянальный ідэнтычнасці навучэнцаў у сучасным адукацыйным працэсе.
Задачы:
- Стварыць эфектыўную адукацыйную прастору для развіцця функцыянальнай граматнасці навучэнцаў для сацыялізацыі і адаптацыі асобы ў соцыуме на ўсіх узроставых этапах і з улікам індывідуальных і псіхафізічных асаблівасцей развіцця кожнага навучэнца.
- Далучаць навучэнцаў да вучэбна-даследчай дзейнасці і аказваць комплексную падтрымку прафесійна-адукацыйнага выбару навучэнцаў з мэтай мэтай фарміравання ўстойлівай матывацыйнай асновы для іх самарэалізацыі.
- Стварыць умовы для захавання здароўя навучэнцаў, забеспячэнне бяспекі жыццядзейнасці ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу.
- 4. Удасканальваць работу па фарміраванню элементарных матэматычных уяўленняў у выхаванцаў у адукацыйным працэсе пасродкам дыдактычных гульняў і гульнявых практыкаванняў.
- Удасканальваць прафесійныя кампетэнцыі педагагічных работнікаў па пытаннях фарміравання функцыянальнай адукаванасці вучняў сродкамі вучэбных прадметаў.
- Забяспечыць якаснае развіццё сістэмы выхавання, якая садзейнічае выхаванню патрыятычных пачуццяў, фарміраванню грамадзянскай і сацыяльнай пазіцыі асобы навучэнцаў, з дапамогай актывізацыі ідэалагічнай і выхаваўчай работы ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу.
- Арганізаваць эфектыўнае супрацоўніцтва школы і сям’і па пытаннях выхавання і навучання навучэнцаў праз умацаванне школьных традыцый, занятасць вучняў у шосты дзень вучэбнага тыдня, працу дзіцячых і маладзёжных грамадскіх аб’яднанняў.
- Павышаць адукацыйны і прафесійны ўзровень, фарміраваць інфармацыйную кампетэнтнасць педагагічных работнікаў па фарміраванні нацыянальнай ідэнтычнасці навучэнцаў у рамках інавацыйнага праекта; удасканальваць метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу.
- Фарміраваць у навучэнцаў патрэбу працаваць праз арганізацыю іх другаснай занятасці, далучэнне да сацыяльна значнай дзейнасці, у тым ліку праз развіццё валанцёрскага руху, стварэнне студэнцкіх атрадаў.
- Умацоўваць матэрыяльна-тэхнічную базу ўстановы за кошт прыцягнення пазабюджэтных сродкаў.